chen zissu
הAPI של שופיפיי לא נשאר לנצח
לקוחות שופיפיי פלוס אתם חייבים להתעדכן בדבר הבא: הפיתוחים שבצעתם כדי להתחבר לשרת צד שלישי לא יחזיקו לכם לנצח. בשנים האחרונות שופיפיי בחרה לתמוך בגרסאות API (חיבור לשרתים חיצוניים) רק עד גרסא מסויימת מה שאומר שיתכן שהשקעתם עשרות אלפי שקלים בחיבור למערכות קופה / CRM / מחסן חיצוני ובקרוב? אם לא תעדכנו גרסא ותכנסו לקוד? הוא פשוט לא יעבוד ושום דבר לא יתממשק!


למה זה כל כך קריטי?

נסו לדמיין את הסיטואציה הבאה: שילמתם למתכנת שופיפיי או לבית תוכנה לשופיפיי כדי לפתח עבורכם חיבור לפריוריטי או אינטגרציה משופיפיי לוריפון. הפיתוח נעשה לפני 4 שנים וכעת הגרסא כבר לא תומכת. אם אתם עדיין עובדים עם אותו מתכנת שופיפיי או בית תוכנה בסה"כ הרמתם לו טלפון, נכנס לקוד וביצע את השינוי הנדרש. אבל... מה אם אתם כבר לא עובדים עם אותה החברה? מסתבר, שהקוד שכתבו בעבר כבר לא יתמך ומכאן? בהנחה ואבדה התקשורת? יתכן ותצטרכו לפתח את אותה האינטגרציה מחדש!


ב1.4 הכל הולך להשתנות

אם קיבלתם לאחרונה מייל בסגנון הזה כנראה שעליכם לנקות בפעולה. לודא את גרסאת הAPI האחרונה בה השתמשתם ושהיא מעודכנת יותר מחודש יולי 2023. אחת לרבעון או קצת יותר מתעדכנת גרסאת API בשופיפיי וכחלק מהליך תחזוקה לחנות שופיפיי (במיוחד בפיתוח צד שרת בשופיפיי - פיתוח BACKEND) עליכם לודא שאתם מעדכנים גרסא אחת לתקופה - זאת כדי לשמור על יציבות החיבור ותקשורת רציפה בין החברה הרלוונטית לשופיפיי. במקרה של חיבור כמו פריוריטי, חוסר תקשורת מול השרת עשוי לגרום לחוסר סנכרון של מוצרים, מלאים, לקוחות ושיוך לקוחות לקבוצות ייחודיות כמו למשל לקוחות VIP, לקוחות חוזרים, לקוחות חדשים ועוד. לדבר יש השלכות רבות על ההנחות שאנחנו מעניקים ללקוחות מסוימים, מסע הלקוח ועד לפעולות שיווקיות עבורם. כמו כן, אם המחסן הלוגיסטי שלנו מוציא הזמנות הן להזמנות אינטרנט והן לסניפים הפיזיים? התופעה יכולה להיות משמעותית ביותר!


אנחנו כאן לעזור

נשארתם ללא ניהול לחנות השופיפיי שלכם? מחפשים בית תוכנה שיעבור על גרסאות הAPI יוודא שהחיבורים נכונים ותקינים? שיעזור לכם בפיתוח צד שרת על שופיפיי? בשביל זה אנחנו כאן ונשמח לעזור. מוזמנים לבקר בדף שלנו אודות "ניהול חנויות שופיפיי" או פשוט ליצור קשר ונשמח לעמוד לרשותכם